للاسف هي الF اللي فوق الميد كان عندي دمار والدكتور مستقعد باعمال السنه كان أنلي بالاختبار لان مو هو اللي يصحح بيصححه المنسق لكن للاسف حملتها العوض قدام باذن الله كبوة جواد
Like, reply, and interact
Open this post in the Things app to love, reply, and see all interactions.